Skip to content

Financieel administratief medewerker

Nederland, Noord-Brabant, BredaNetvlies

Functieomschrijving


Met jouw expertise ben je de steun en toeverlaat van onze directie en ben je degene die altijd de puntjes op de i zet. Je wordt enthousiast van cijfers en begrijpt dat je als Financieel administratief medewerker verantwoordelijk bent voor een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Heb jij een professionele houding met genoeg ruimte voor humor en gezelligheid? Dan ben jij vast en zeker in balans bij Netvlies!


Over Netvlies
Netvlies is gevestigd in hartje Breda en onderdeel van het ecosysteem van 4NG en Conclusion. Als innovatief Digital Agency helpen wij bedrijven in heel Nederland met het zetten van de volgende stap in de snel bewegende wereld. Wij helpen klanten voorsprong nemen met een onderscheidende strategie, toekomstbestendige technologie en resultaatgerichte marketing.

We werken zonder managers in zelfsturende teams. Je formuleert zelf doelstellingen die je gaat behalen in nauwe samenwerking met collega’s. Zij zijn ook degenen die je voorzien van feedback, waar je mee aan de slag gaat onder begeleiding van Caroline, onze talent coach. Werken bij Netvlies betekent werken vanuit je talent. Ons bedrijf is continu in ontwikkeling, net als onze mensen vanuit de gedachte dat we voorop willen lopen. Ons mantra ‘neem voorsprong’ is een belofte die we nakomen voor onszelf en onze klanten.

Over de rol

Jouw belangrijkste taak is het op orde houden van de financiële administratie, zodat alle bedrijfsprocessen soepel verlopen. Als financieel administratief medewerker speel jij een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en leunt de directie op jouw expertise. Jij bijt je vast in de materie en volgt wet- en regelgeving op de voet. Jij gaat pas met een goed gevoel naar huis als alles netjes op orde is en de administratie klopt.
Als financieel administratief medewerker bij Netvlies in Breda heb je een eigen afwisselend takenpakket, maar ben je tegelijk onderdeel van een team ervaren collega’s, die je graag helpen en begeleiden waar nodig. Wat je precies gaat doen, is afhankelijk van jouw talent en interesse. Zonder meer is dit een rol met een afwisselend takenpakket én ruimte voor groei.


Wat ga je sowieso oppakken?

  • Correcte afhandeling van de debiteurenadministratie

  • De (digitale) verwerking van de inkoopfacturen en crediteurenbeheer

  • Boekhoudkundige werkzaamheden, zoals het boeken van bankafschriften en de creditcard

  • Voorbereiding en ondersteuning in de HR administratie, het opstellen van contracten en verklaringen

  • Je bent aanspreekpunt voor externe partijen, zoals de accountant en de belastingdienst

  • Je verzorgt managementinformatie voor onze directie

  • Je draagt zorg voor archivering en de dagelijkse correspondentie met betrekking tot de (financiële) administratie


Vereisten

Wat neem je mee naar Netvlies?

  • Een zelfstandige werkhouding, je bent accuraat en in staat het overzicht te behouden
  • Jij neemt jouw verantwoordelijkheid en we kunnen onze financiële administratie zorgeloos aan je toevertrouwen
  • Een leergierige instelling en je komt proactief met ideeën om onze werkprocessen verder te verbeteren
  • Een flinke dosis enthousiasme, want je komt aan boord bij een organisatie waar zelfsturing, ontwikkeling en werkgeluk hoog in het vaandel staan.

Wat krijg je van ons?

Een afwisselende rol met ruimte voor eigen invulling en groeimogelijkheden in een hechte organisatie. Naast een goed salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden zijn vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling én plezier in je werk belangrijke kernwaarden.

Bij Netvlies werken we vanuit talent. Dat betekent dat we je helpen groeien. Want als jij groeit, groeit Netvlies ook, en laat dat nou één van onze ambities zijn. Je hebt zelf regie over je ontwikkeling en loopbaan, maar je hoeft natuurlijk niet alles alleen te doen. We bieden verschillende vormen van ondersteuning, zoals feedback van je omgeving, trainingen en coachingsessies. Bovendien zijn we een hechte club collega’s die elkaar helpt groeien, op inhoudelijk én persoonlijk vlak. Ook na werktijd trekken we graag met elkaar op. In onze stamkroeg Dok19, op het sportveld, aan de BBQ of tijdens onze legendarische personeelsuitjes.

Dit vinden wij heel vanzelfsprekend

  • Een hybride werkplek en eigen indeling van je werkweek;
  • Onbeperkt vrije dagen, als je maar terug komt en je werk gedaan krijgt;
  • Ruimte voor creativiteit en eigen initiatief;
  • Een lekkere en gezonde lunch van ons Marij;
  • DOMIBO;
  • Werken op een toplocatie in hartje Breda;
  • BBQ op ons dakterras;
  • Werken zonder managers in zelfsturende teams;
  • Legendarische PV uitjes.


Korte check: jij ...

  • beschikt over een MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • hebt tenminste 1 jaar werkervaring met financiële administratie en/of boekhouding;
  • bent op zoek naar een parttime functie die goed te combineren is met een gezin of studie. Als indicatie vragen we beschikbaarheid van 20 tot 28 uur;
  • vindt accuratesse vanzelfsprekend;
  • houdt niet van open eindjes en zorgt dat het alles op tijd geregeld is.


Ben jij als financieel administratief medewerker onze rots in de branding en herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan op deze vacature en de uitnodiging voor een kopje koffie of thee volgt vanzelf.




of