Skip to content

Online Marketeer (medior/senior) bij Bikkelhart

Amsterdam, Noord-Holland, NederlandBikkelhart

Functieomschrijving

Ben jij een ervaren Online Marketeer en wil je het online succes van klanten zoals het Van Gogh Museum, HEMA en InShared vergroten met SEA, social media-campagnes en marketingstrategieën? Dan ben jij op zoek naar Bikkelhart - en wij naar jou!


Wie zijn wij?

Bikkelhart is onderdeel van de bedrijvengroep 4NG, een full-service digital agency dat sinds 2002 bedrijven helpt bij het groeien van hun digitale business. 4NG bestaat uit 9 labels, namelijk: Brainbrothers, 4net, Nextfields, PossibilIT, Arlanet, Netvlies, Bikkelhart, theFactor.e en Bright Alley. Ons hechte team bestaat op dit moment uit 42 fanatiekelingen en binnen 4NG zijn we met meer dan 300 digitale specialisten. Samen bikkelen we voor het beste resultaat voor onze klanten, maar er is ook veel aandacht voor persoonlijke groei. Binnen en buiten werktijd proosten we graag met z’n allen en organiseren we pubquizen, bowlingwedstrijden en onlangs hebben we een expeditie robinson op strand Zandvoort gedaan. Wil je alle Bikkels zien, neem een kijkje op www.bikkelhart.com.


Wat ga jij doen?

Espresso, cappuccino of gewoon zwarte koffie: bij Bikkelhart begint de dag vaak met een bakkie. Het is vandaag vrijdag, dat betekent dat je de dag begint met het teamoverleg van Optimalisatie. Sebastiaan presenteert twee succesvolle testen die hij bij een klant heeft afgerond, en Kim vraagt het team mee te denken met een e-mailflow. Als laatste ben jij aan de beurt, je laat aan het team zien hoe je de bestaande marketingstrategie samen met de klant hebt geoptimaliseerd. Na het teamoverleg duik je in Google Analytics om te kijken of je plan om meer traffic te generen voor een van onze klanten effect heeft.


12:00, tijd voor de lunch! De vrijdag staat bij Bikkelhart beter bekend als TP Friday, vernoemd naar de populairste lunchoptie: Turkse pizza. Werk je vandaag vanuit huis, dan moet je het doen met wat er in je koelkast te vinden is. 😉 Na de lunch haak je een designer aan voor een korte brainstorm om na te denken over verschillende afbeeldingen voor een A/B-test op social media. In de middag ga je aan de slag om aan de hand van een zoekwoordenonderzoek de budgetten van een SEA-campagne opnieuw in te delen. Je stemt af met de klant, en zet de campagnes na een laatste check direct live.


Wat krijg je van ons?

  • Transparant salarishuis en groeipad
  • Veel ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling en carrièremogelijkheden binnen de 4NG groep
  • Ruimte om te sparren en leren van je collega's
  • Een netto telefoonkostenvergoeding
  • Een thuiswerkkostenvergoeding voor de dagen dat je graag thuis werkt
  • Reiskostenvergoeding
  • 26 vakantiedagen
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Werken met de nieuwste tools en de laatste trends
  • Budget voor het bezoeken van events
  • Aandacht voor werkgeluk, balans werk en privé
  • Mogelijkheid om onbetaald verlof op te nemen
  • Lekkere koffie en thee, fruitschaal en gevulde koelkast
  • Hybride werken
  • Leuke uitjes, bowlen, pubquiz, kwartaalborrels en evenementen met zowel je eigen labels als met de groep
  • 2 jarig jubileum t.w.v. 200 euro
  • 7 jarig jubileum t.w.v. 700 euro
  • En tot slot, zeer leuke collega’s

Vereisten

Je bent gedreven, leergierig en een teamplayer met analytisch vermogen. Je kent de wereld van online bureaus en voelt je er thuis. Als persoon ben je open, verantwoordelijk, georganiseerd, hou je van aanpakken en werk je zelfstandig van probleem naar oplossing. We hechten veel waarde aan inzet, karakter en persoonlijkheid, maar in de basis denken we ook aan:


  • Hbo/wo werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring in online marketing
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Je bent analytisch ingesteld, creatief, communicatief sterk en kan goed zelfstandig werken
  • Je hebt aantoonbare ervaring met social media campagnes bedenken, opzetten en analyseren
  • Je hebt ervaring met social media ads tools van o.a. Linkedin, Twitter, Instagram en Facebook
  • Kennis van Social monitoring tools als Coosto / OBI4WAN etc
  • Ervaring met Google Ads en search marketing tools
  • Ervaring met tools uit de Google Suite, zoals Google Analytics, Google Data Studio en Google Tag Manager


Daarnaast zou het helemaal geweldig zijn als je:

  • ervaring hebt met optimalisatietools zoals VWO, Google Optimize, Hotjar en Usabilla
  • kan omgaan met HTML, CSS en Photoshop
  • bekend bent met online profilingtools, zoals BlueConic.
  • ervaring hebt met tools als Selligent, Hubspot en Tripolis.
  • kunt darten, tafelvoetballen en bowlen.

Heb je nog vragen? Nieuwsgierig geworden? Neem contact op met onze HR-manager Evelien Boas via info@bikkelhart.com of 020 - 77 18 235! Of solliciteer direct via onderstaande knop! Kijk op onze site Archief Vacancies - Bikkelhart

of