Skip to content

Service Support / Team coördinator

Nederland, Noord-Brabant, BredaNetvlies

Functieomschrijving

Bij Netvlies doen we het net even anders. We werken niet met traditionele managers, je bent hier vooral manager van jezelf en aanjager van jouw hele team. Dat geldt zeker voor deze rol van Service Support / Team coördinator. Als lead van de supportafdeling ben jij de kartrekker en coördinator van het team, maar ook dé schakel tussen de klant met het probleem en de developers met de oplossing. Support is het kloppend hart van onze dienstverlening en vraagt continue monitoring én proactief meedenken in oplossingen. Ben jij een rots in de branding voor zowel onze klanten als het team en hou jij het hoofd koel als de klant het warm krijgt? Dan zou dit zomaar eens jouw volgende stap in je loopbaan kunnen zijn.


Over Netvlies
Netvlies is een Digital Agency gevestigd in hartje Breda en onderdeel van het ecosysteem van 4NG en Conclusion. Bij Netvlies werken we met zelfsturende teams en zonder managers. Je formuleert zelf doelstellingen die je gaat behalen in nauwe samenwerking met collega’s. Zij zijn ook degenen die je voorzien van feedback, waar je zelf mee aan de slag gaat onder begeleiding van Caroline, onze talent coach. Als jij groeit, groeit Netvlies ook. We weten uit ervaring dat het werkt om ruimte en vrijheid te geven. We krijgen er leergierige en betrokken professionals voor terug.

In de samenwerking met onze klanten ligt de kracht van Netvlies in het meedenken, richting geven en inspireren. En dat zijn ook de eigenschappen die we graag bij je terug zien. Je hebt een uitgesproken mening die je weet over te brengen.


Over de rol van Service Support / Team Coördinator

Als Digital Agency bouwen we voor onze klanten niet alleen de meest gave websites en webapplicaties, maar verzorgen we ook de hosting. Als Service Support / Team coördinator ben jij voor onze hosting klanten het aanspreekpunt en onderhoud je actief jouw netwerk. Je doorgrondt bij de wensen van de klant, begrijpt waar hij naartoe wil en bouwt een stabiele, maar ook zeker leuke klantrelatie op. De klant vertrouwt jou, omdat je exact weet wat er nodig is. Hij mag je altijd bellen.

Het team Support bestaat uit drie DevOps Engineers, vier Backend Developers en de Service Support / Team coördinator. In jullie zelfsturende team pakt ieder zijn rol en hebben jullie als team één taak: alle websites en webapplicaties onder alle omstandigheden in de lucht houden. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. De techniek verandert razendsnel en je bent pas echt van toegevoegde waarde voor de klant als je de ontwikkelingen steeds een stap voor blijft. Van deze doelstelling ben jij als Service Support / Team coördinator de bewaker.


Vereisten


Wat neem je mee naar Netvlies?

  • Je bent organisatorisch sterk en hebt ruime ervaring met het opbouwen en onderhouden van klantrelaties. Je bent een waardige en proactieve sparringpartner.
  • Je durft verantwoordelijkheid te pakken, maar weet ook wanneer je verantwoordelijkheid moet beleggen in het team of bij de klant.
  • Je hebt een grote passie voor problem solving en bent een coach die een team kan meenemen.
  • Daar waar het team beren op de weg ziet weet jij helderheid te creëren waardoor de opties zichtbaar worden.


Wat krijg je van ons?

Een diverse, flexibele rol met veel groeimogelijkheden in een hechte organisatie. Naast een goed salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden zijn vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling én plezier in je werk belangrijke kernwaarden. Bij Netvlies werken we vanuit talent.

We zetten je in je kracht en focussen op het ontwikkelen van competenties waar je aanleg voor hebt. We geloven in de talenten van onze collega´s en dat talenten zich ontwikkelen door begeleiding en samenwerking. Daarnaast geloven we dat je je talent pas echt (verder) ontwikkelt als je kunt, mag én wilt. Talentontwikkeling draait niet alleen om beschikken over de juiste kennis en tools, je moet zelf willen! Daarom heb je bij ons zelf de regie over je ontwikkeling en carrièrepad.

Dat hoef je natuurlijk niet alleen te doen. We bieden verschillende vormen van ondersteuning, zoals feedback van je omgeving, trainingen en coachingsessies. Bovendien zijn we een hechte club collega’s die elkaar helpt groeien, op inhoudelijk én persoonlijk vlak. Ook na werktijd trekken we graag met elkaar op. In onze stamkroeg Dok19, op het sportveld, aan de BBQ of tijdens onze legendarische personeelsuitjes.

Dit vinden wij heel vanzelfsprekend

  • Een lekkere en gezonde lunch van ons Marij;
  • DOMIBO;
  • werken op een toplocatie in hartje Breda;
  • BBQ op ons dakterras;
  • werken zonder managers in zelfsturende teams;
  • legendarische PV uitjes;
  • een hybride werkplek en eigen indeling van je werkweek;
  • onbeperkt vrije dagen, als je maar terug komt en je werk gedaan krijgt;
  • ruimte voor creativiteit en eigen initiatief.


Korte check: jij…

  • hebt een HBO werk- en denkniveau en/of aangevuld met een aantal jaren werkervaring in een ICT of online marketing omgeving;
  • bent in staat om commerciële kansen te signaleren en hierop te acteren;
  • kan meepraten over projectmanagement, DevOps en agile werken;
  • bent in staat te reflecteren op jezelf, het team en de klant. Je geeft gevraagd en ongevraagd constructieve feedback, waarmee het teamproces en de samenwerking worden verbeterd;
  • communiceert vloeiend in Nederlands maar kan daar waar nodig ook uit de voeten met Engelstalige klanten;
  • wordt enthousiast van vrijheid en verantwoordelijkheden;
  • bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar.


Herken jij jezelf in dit profiel en word je warm van onze manier van werken? Solliciteer dan op deze vacature en de uitnodiging voor een kopje koffie of thee volgt vanzelf. 

of